Ο Αλέξανδρος Παπανδρέου είναι ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της εκδήλωσης, αντιπρόεδρος της ελληνικής MENSA και υπεύθυνος MENSA στον τομέα των Χαρισματικών Παιδιών. Είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ ενώ είναι υπότροφος υποψήφιος Διδάκτορας στο ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος στο εργαστήριο τεχνητής νοημοσύνης. Επίσης είναι ο ιδρυτής και συντονιστής του SIG Κοινωνικής Παρέμβασης.
Ο Αλέξανδρος μιλάει 4 ξένες γλώσσες και παίζει πληθώρα μουσικών οργάνων. Ασχολείται με την καθοδήγηση παιδιών αλλά και την υποστήριξη γονέων, ενώ στα ενδιαφέροντα του είναι οι αλγόριθμοι, η φιλοσοφία, η φυσική, τα ταξίδια, η συγγραφή βιβλίων, η σκηνοθεσία, ενώ έχει δημοσιεύσεις και σε επιστημονικά περιοδικά, διαλέξεις σε διεθνή συνέδρια και δεκάδες άρθρα δημοσιευμένα, ενώ συντηρεί και το προσωπικό του blog.
Ο Ιωάννης Τυρλής είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ενεργό μέλος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας από το 1983. Έχει συντελέσει Γενικός Γραμματέας στη Μαθηματική Εταιρεία επί δώδεκα χρόνια, αντιπρόεδρος της Επιτροπής Διαγωνισμών, διευθυντής των περιοδικών εκδόσεων «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β΄», «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ΄», «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ», «ΑΣΤΡΟΛΑΒΟΣ», μέλος της Επιτροπής Σχολιασμού και Επίλυσης Θεμάτων των Γενικών Εξετάσεων, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής των Πανελληνίων Συνεδρίων Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής Βαλκανικών Μαθηματικών Ολυμπιάδων όπως και μέλος της Επιτροπής Επιλογής Προβλημάτων της 2ης Βαλκανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας Νέων.
Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει δημοσιεύσεις στα περιοδικά ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Β και ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γ, εργασίες σε επιστημονικά Συνέδρια καθώς και τη συμμετοχή του στη συγγραφική ομάδα 4 βιβλίων.
Είναι απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών. Είναι Υποψήφιος Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η Dr. Άννα Αθανασοπούλου είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο σχολείο Socrates Academy Charter School στο Σάρλοτ Βόρειας Καρολίνας όπου διδάσκει, στα ελληνικά, μαθηματικά σε παιδιά που έχουν πιστοποιηθεί ως χαρισματικά ενώ διδάσκει και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στο UNC Charlotte ως εκπαιδευτικός μερικής απασχόλησης.
Είναι απόφοιτος του μαθηματικού τμήματος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές με θέμα τα Μαθηματικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Charlotte της Βόρειας Καρολίνας, όπου έχει εκπονήσει και τη διδακτορική της διατριβή
Εργάζεται στην ιδιωτική και δημόσια δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση ως εκπαιδευτικός από το 1984 έως και σήμερα.
Η Ειρήνη Καμαράτου – Γιαλλούση είναι συγγραφέας 42 παιδικών βιβλίων και ενός μυθιστορήματος για ενήλικες, μέλος της ΜΕΝΣΑ, μέλος της Ελληνικής Εταιρείας για την Προαγωγή της Εκπαίδευσης Δημιουργικών / Χαρισματικών / Ταλαντούχων Παιδιών και Εφήβων του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς και μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών. Μέσα από τα βιβλία της προσπαθεί να κάνει απλή κάθε έννοια που συναντά ένα παιδί χρησιμοποιώντας το μύθο. Έργα της έχουν γίνει θεατρικά από πολλά σχολεία και έχουν πάρει τιμητικές διακρίσεις.
Το βιβλίο της «Ο πιο έξυπνος κουτός» αναφέρεται στις ιδιαιτερότητες ενός χαρισματικού παιδιού.
Η Ιωάννα Κατσαβριά από το 1998 εργάζεται ως εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ενώ η ενασχόλησή της με τα χαρισματικά παιδιά ξεκινά με τη διδασκαλία μαθηματικών και γλώσσας σε χαρισματικούς μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού σε σχολεία της Αμερικής. Ασχολείται με την αναγνώριση, εκπαίδευση και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών, εφήβων και νέων.
Απόφοιτος του τμήματος Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Προσχολική ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πιστοποιημένη για την παροχή των ψυχομετρικών εργαλείων της Shl ενώ έχει επιμορφωθεί για την αξιολόγηση θέσεων εργασίας από το Hay group.
Η Δήμητρα Φουρλεμάδη είναι καθηγήτρια Αγγλικών, απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακό στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία και την εκμάθηση της ξένης γλώσσας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Είναι μέλος της οργανωτικής επιτροπής της ημερίδας. Το ενδιαφέρον της για την ημερίδα αυτή πηγάζει από την εμπειρία της διδασκαλίας μαθητών που συνυπάρχουν σε μία τάξη αλλά έχουν διαφορετικές ανάγκες τόσο σε γνωστικό επίπεδο όσο και σε συναισθηματικό. Τα χαρισματικά παιδιά είναι μία μερίδα μαθητών που χρειάζονται ιδιαίτερη μεταχείριση προκειμένου να εξελιχθούν κοινωνικά και μαθησιακά όσο το δυνατόν καλύτερα.
Ο Αλέξανδρος Σταματιάδης είναι φοιτητής Στατιστικής στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Είναι μέλος των κοινοτήτων ευφυϊας Mensa και ISI-Society.
Ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τη μαθηματική μελέτη της αντικειμενικότητας στη μουσική ποιότητα ενώ παράλληλα συνθέτει για το πρώτο του μουσικό πόνημα. Με διάθεση για ακαδημαϊκή ανέλιξη, στις μελλοντικές του δραστηριότητες συγκαταλέγονται η ψυχομετρική και η στατιστική έρευνα στη νευρολογία. Είναι επίσης μέλος της οργανωτικής επιτροπής.
Η Ιωάννα Ζέρβα είναι φοιτήτρια στα πολυτεχνικά τμήματα του ΔΠΘ και σπουδάζει Μηχανικός Περιβάλλοντος. Είναι από το Σουφλί και ασχολείται με τα χειροποίητα κοσμήματα και την μεταποίηση ρούχων.
Η συμβολή της στην οργανωτική επιτροπή ήταν σημαντική και η προθυμία της για την ενασχόληση με την εκδήλωση ήρθε ως συνέχεια της επιθυμίας της για αλλαγή στο εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τις ιδιαίτερες ανάγκες που προκύπτουν από την ποικιλότητα των συνθηκών, ιδιαίτερα στις ακριτικές περιοχές.
Ο Νικόλας σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκε επαγγελματικά με τα Μαθηματικά, αφού καταπιάνεται με τους υπολογιστές από το 1990. Είναι μέλος της Mensa, πατέρας τεσσάρων παιδιών και σύμβουλος Πληροφορικής. Ενίοτε, δημοσιεύει σε blog τα τεχνολογικά ευρήματά του.
Σήμερα εργάζεται ως Διαχειριστής Δικτύου του Τμήματος Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ως ERP σύμβουλος κυρίως για την κατασκευαστική βιομηχανία. Μιλάει τέσσερις γλώσσες, του αρέσει να προγραμματίζει σε Python και C# και να δημιουργεί ιστοσελίδες με WordPress, Bootstrap, HTML5 Boilerplate και LESS.
Ο Νικόλας παρέχει το χώρο που φιλοξενεί την ιστοσελίδα της ημερίδας όπως και είναι ο δημιουργός της.
Η Ευγενία Γιαλλούση έχει αποφοιτήσει από το Middlesex University UK με Bachelor στις καλές τέχνες και στην συνέχεια ολοκλήρωσε με υποτροφία το Master in Design στη γραφιστική με θέμα την διαφήμιση. Επαγγελματικά ασχολείται με την εικονογράφηση βιβλίων όπως και με την δημιουργία ζωγραφικών πινάκων. Επίσης έχει ασχοληθεί με την εγκατάσταση (Installation).
Η συνεισφορά της στο Συνέδριο της ΜΕΝΣΑ για τα Χαρισματικά Παιδιά ήταν ο δημιουργικός σχεδιασμός της αφίσας, του flyer και του γραφιστικού της αρχικής σελίδας στο web site του συνεδρίου.
eugeniagiallousi@yahoo.com
Η Μαρία Λιναρδοπούλου είναι Αρχιτέκτων Μηχανικός. Δουλεύει εδώ και 3 χρόνια ως Επιβλέπων Αρχιτέκτονας στο έργο κατασκευής των Ξενοδοχείων της Costa Navarino. Επιπλέον ασχολείται με την σχεδίαση γραφιστικών αλλά και το design διαδικτυακών χώρων. H βοήθεια της ήταν καθοριστική για το design της ιστοσελίδας, όπως επίσης ανέλαβε την να διαμορφώσει την τελική μορφή του υλικού προώθησης της εκδήλωσης.
Ο Γρηγόρης Βαρδαρινός σπούδασε κινηματογράφο και τηλεόραση στο New York College, απ’ όπου αποφοίτησε το 2006 με άριστα. Το 2009 ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη σκηνοθεσία κινηματογράφου σε μεταπτυχιακό επίπεδο, στο Edinburgh College of Art, University of Edinburgh, με υποτροφία του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσσης». Εργάζεται ως σκηνοθέτης και παραγωγός εταιρικών βίντεο και ντοκιμαντέρ και στα χόμπι του πέρα από τα παιχνίδια λογικής συγκαταλέγονται η Ισπανική κουλτούρα και ο κλασσικός χορός. Ο Γρηγόρης σκηνοθέτησε το τηλεοπτικό σποτ της εκδήλωσης.
H Αναστασία Μπαρτζουλιάνου σπούδασε Δημοσιογραφία στο ΑΠΘ και έχει Mεταπτυχιακό στις Κινηματογραφικές Σπουδές από το Πανεπιστήμιο του UCD στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας. Έχει εργαστεί στο Νew York College της Θεσσαλονίκης ως καθηγήτρια σεναρίου και συμμετάσχει ως σεναριογράφος σε διάφορα μικρά και μεγάλα κινηματογραφικά project. Από το 2006 έως σήμερα γράφει σε free press περιοδικά όπως τα Libre, Screw και FAGazine, ενώ έγραψε και το σενάριο για το διαφημιστικό σποτ της εκδήλωσης.
Ο Χριστόδουλος Κοκολιός είναι τελειόφοιτος φοιτητής της σχολής Μεταλλειολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου. Μιλάει τρεις γλώσσες άπταιστα και κατέχει πολύ υψηλές γνώσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών, ιδιαίτερα προγραμμάτων που έχουν σχέση με δημιουργία και ηχογράφηση μουσικής. Έχει ιδιαίτερη αγάπη για τη μουσική και ιδιαίτερα για την σύνθεση μουσικής για πιάνο. Παίζει πιάνο άριστα και ηλεκτρική κιθάρα σε πολύ καλό επίπεδο και έχει γράψει αρκετά τραγούδια σε μοντέρνο ύφος. Δεν έχει ασχοληθεί ακόμα σε επαγγελματικό επίπεδο με τη μουσική, αλλά έχει συνθέσει με ιδιαίτερη επιτυχία μουσική για μια θεατρική παράσταση, όπως συνέθεσε και το μουσικό χαλί για το ραδιοφωνικό σποτ της εκδήλωσης. Ένας άλλος τομέας με τον οποίο έχει ασχοληθεί είναι τα Μαθηματικά. Μάλιστα, αρκετές ασκήσεις που έχει δημιουργήσει έχουν δημοσιευθεί στο περιοδικό Ευκλείδης της Μαθηματικής Εταιρείας, ενώ αυτήν την περίοδο γράφει ένα μυθιστόρημα στην αγγλική γλώσσα το οποίο θέλει να προωθήσει απευθείας στο εξωτερικό όπου και σκοπεύει να συνεχίσει τις σπουδές του.
Μουσικές συνθέσεις του Χριστόδουλου θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε στον χώρο της έκθεσης.
Ο Ορφέας Πλάκας-Πριμικύριος είναι φοιτητής στο ΤΕΙ Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής. Βοήθησε στην προπαραγωγή του ραδιοφωνικού spot καθώς και την επεξεργασία οπτικού υλικού για την εκδήλωση. Είναι μουσικός κι έχει συμμετάσχει σε αρκετά σχήματα, από διαφορετικά μουσικά είδη. Είναι μέλος του συγκροτήματος Wish Upon A Star.
Ο Ορφέας έχει δουλέψει στην παραγωγή ειδήσεων της τηλεόρασης της ΕΡΤ. Αυτή τη στιγμή είναι συμπαραγωγός στην εκπομπή “Beerατεία” στο Spam Radio, web radio του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.
Ο Αντώνης Γκαντάρας είναι μαθητής της Β’ Τάξης του Γενικού Λυκείου Μουδανιών. Αγαπάει τη μάθηση σε κάθε τομέα και έχει πτυχία σε ξένες γλώσσες και στη μουσική. Απολαμβάνει τις Θετικές Επιστήμες και κάθε χρόνο λαμβάνει μέρος σε μαθηματικούς διαγωνισμούς. Το 2010 κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο.
Του αρέσει πολύ η ποίηση και ο ίδιος, εμπνευσμένος από το ποίημα «Λήθη» του Μαβίλη, ξεκίνησε τη συγγραφή των δικών του σονέτων. Το 2010, με το πρώτο του σονέτο «Χειμερινή Μελαγχολία» έλαβε το πρώτο βραβείο στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Λογοτεχνίας της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών και το 2011, τρία του ποιήματα με τίτλους «Ευφορία και Γονιμότης», «Εφιάλτης» και «Ικεσία», βραβεύτηκαν με τον πρώτο έπαινο από το διαγωνισμό ποίησης του Συλλόγου Εκδοτών Βορείου Ελλάδος
Με την ομάδα του σχολείου του κατέλαβε το 2011 την πρώτη θέση στο πρόγραμμα Επιχειρηματολογίας-Αντιλογίας του Υπουργείου Παιδείας, ενώ φέτος κατέλαβε την τρίτη θέση στην δεκαπεντάδα των καλύτερων ομιλητών πανελλήνια.
Ο Αντώνης πιστεύει στις αξίες της φιλίας, της ανιδιοτέλειας και του ανθρωπισμού, όντας ιδιαίτερα κοινωνικός και πάντα πρόθυμος να βοηθήσει τους συνανθρώπους του, ενώ μερικά από τα σονέτα του θα τα βρείτε να εκτίθενται στους χώρους της εκδήλωσης.
Ο Νίκος Κάτσης γεννήθηκε την 6η Ιουνίου του 1998. Πήγε στο 4ο δημοτικό σχολείο Ζεφυρίου και στην 4η Δημοτικού έφτιαξε blog στο πλαίσιο του διαγωνισμού “kseblogare” (http://katsis.wordpress.com) το οποίο διακρίθηκε ως ένα από τα πιό αξιόλογα του διαγωνισμού. Για αυτό το blog βραβεύτηκε από τον δήμο όπως προβλήθηκε και από το περιοδικό «Κ» της Καθημερινής.
Στην 5η δημοτικού, μαζί με τον Δημήτρη Νεοφώτιστο, πήρε μέρος στον πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής όπου και κατέλαβε την πρώτη θέση. Την επόμενη χρονιά εκπροσώπησε στην Νότια Κορέα την χώρα μας στη κατηγορία του δημοτικού, στον παγκόσμιο διαγωνισμό ρομποτικής (WRO).
Στην 6η δημοτικού βραβεύτηκε για την επιτυχία του στους αγώνες της μαθηματικής εταιρίας από την μαθηματική εταιρία και από τον δήμο.
Αγαπάει πολύ την τέχνη και εκφράζεται μέσα από αυτήν. Παίζει βιολί (πρόσφατα έπαιξε σε ένα κονσέρτο για βιολί και πιάνο στο σχολείο), του αρέσει να ζωγραφίζει, να φτιάχνει origami όπως και οτιδήποτε έχει να κάνει με κατασκευές. Του αρέσουν τα πάζλ και οι γρίφοι (λύνει τον κύβο του Rubik με ρεκόρ 45’’).
Θα ήθελε να σπουδάσει ηλεκτρολόγος μηχανικός και να εμβαθύνει στο bio engineering. Κατασκευές του θα δείτε στο χώρο της έκθεσης της εκδήλωσης.
Η Νικολέττα (Νίκυ) Στυπίδου γεννήθηκε στην Αθήνα στις 17 Φεβρουαρίου από γονείς Μενσανούς. Χαρισματικό παιδί από μικρή, το 2011 πέρασε κι αυτή το τεστ της ΜΕΝΣΑ. Αν και άριστη μαθήτρια σε κάθε τομέα, προτιμάει τα θετικά και καλλιτεχνικά μαθήματα. Μιλάει αγγλικά και γαλλικά, ενώ ονειρεύεται να σπουδάσει στην Ολλανδία. Στα χόμπυ της περιλαβάνονται η φωτογραφία, η κιθάρα, το διάβασμα, ο χορός και οι κάθε είδους δημιουργίες. Στο χώρο της έκθεσης θα έχετε την ευκαιρία να δείτε κάποιες από τις φωτογραφίες της.
Ο Παναγιώτης Χαλδαίος είναι 16 χρονών και φοιτά στο λύκειο του ιδιωτικού σχολείου Μωραΐτη στην Αθήνα, όπου έχει πάρει ακαδημαϊκή υποτροφία. Είναι πολύγλωσσος και πέρα από τη μητρική του γλώσσα, τα Νέα Ελληνικά, μιλά αγγλικά, γερμανικά και κινέζικα,. Ο Παναγιώτης έχει μια αγάπη για τη μουσική και μαθαίνει βιολί από την ηλικία των 4 ετών. Σήμερα είναι ο νεότερος υποψήφιος στην Ελλάδα για το πρακτικό Δίπλωμα βιολιού. Επίσης παίζει κιθάρα. Είναι εγγεγραμμένος στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για προικισμένα παιδιά του Πανεπιστήμιου του Stanford (ΗΠΑ) και έχει ολοκληρώσει τρία μαθήματα στα μαθηματικά, δύο εκ των οποίων με υποτροφία. Από την ηλικία των 6 εξέφρασε ενδιαφέρον στις πολεμικές τέχνες, οπότε και ξεκίνησε Tae-Kwon-Do. Έχει αποκτήσει τη μαύρη ζώνη και στο Tae-Kwon-Do και στο Tang Soo-Do, μαζί με πολλά άλλα επιτεύγματα. Ο Παναγιώτης έχει κερδίσει βραβεία από τη Μαθηματική Εταιρεία στην Ελλάδα και σήμερα προετοιμάζεται για τους διαγωνισμούς της Ελληνικής Εταιρείας Χημείας (ενώ είναι κατά ένα έτος νεότερος από τους άλλους υποψηφίους). Στο λύκειο Μωραΐτη, είναι μέλος στις ομάδες Φωτογραφίας, Ποδοσφαίρου, Μπάσκετ, Τεχνολογικών και Επιστημονικών Εφαρμογών, Επιχειρηματικότητας και Σκακιού. Είναι ο επικεφαλής της επίσημης ομάδας φωτογραφίας που καλύπτει όλες τις εκδηλώσεις του σχολείου. Ο Παναγιώτης ψάχνει για ακαδημαϊκή υποτροφία για σπουδές στο εξωτερικό, με κύρια επαγγελματικά ενδιαφέροντα τη χημεία, τη βιολογία ή / και τη μηχανική.
Spread the word!