Ελληνική MENSA

Τα Χαρισματικά Παιδιά και οι Ιδιαίτερες Ανάγκες τους

Green Michael


MGGreen Picture

Ο Dr. Michael Green είναι αναπληρωτής καθηγητής Γνωστικής Ανάπτυξης και Μαθηματικής Εκπαίδευσης στο πανεπιστήμιο UNC του Σάρλοτ. Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή με θέμα την ανάπτυξη του παιδιού στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ το 1977. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι στην σχέση της εποικοδομητικής θεωρίας με τη διδασκαλία των μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.  Ο Δρ. Green έχει συγγράψει βιβλία και ερευνητικά άρθρα σχετικά με τη γνωστική, κοινωνική και γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών και  εφήβων. Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου « Constructing Number Sense in Elementary and Middle Grades Classrooms, μια εποικοδομητική προσέγγιση στη διδασκαλία των μαθηματικών. Ο Δρ. Green εφάρμοσε πρόσφατα στο δημοτικό σχολείο της Σχολής Thomasboro τη διδασκαλία που βασίζεται στην εποικοδομητική θεωρία επιτυγχάνοντας αύξηση στην απόδοση των μαθητών στα μαθηματικά. Μαζί με τον Δρ Piel, έχει δημοσιεύσει πολυάριθμα άρθρα σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, καθώς επίσης έχει συμμετάσχει σε δεκάδες εργαστήρια εκπαιδευτικών σχετικά  με το Πρόγραμμα Μαθηματικών που προτείνει (CAMMP).

Ο Δρ. Green έχει επεξεργαστεί το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός προγράμματος σπουδών για τα μαθηματικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην ακαδημία Socrates στο Σάρλοτ της Βόρειας Καρολίνας. Η εποικοδομητική προσέγγιση που προτείνει με το Πρόγραμμα Μαθηματικών CAMMP έχει φέρει επανάσταση στη διδασκαλία των μαθηματικών στο σχολείο. Από τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του προγράμματος, με κριτήριο την απόδοση των μαθητών της, η Ακαδημία Socrates αναγνωρίζεται κάθε χρόνο ως Διακεκριμένη Σχολή.

Website
Green Michael
Lecture
Constructing Number Sense with Gifted Students

Spread the word!